Kosár Termék - 0,00 Ft

Kosarad jelenleg üres.

Részösszeg: 0,00 Ft

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Céges rendeléssel kapcsolatos kérdésekhez klikk: IDE

 

A 8 LEGGYAKORIBB KÉRDÉS:

 
MILYEN AJÁNDÉKAITOK VANNAK?
  • Ajándékcsomagok kézműves finomságokból
  • Gyümölcsokrok, Sajtcsokrok, Sonkatálak
  • Virágok
  • Ajándék-előfizetések

 

HOGYAN LEHET FIZETNI?

  • Bankártyával (Visa, MasterCard, Maestro, American Express) a Simple biztonságos rendeszerén keresztül,
  • Átutalással,
  • PayPallal,
  • Utánvéttel 

 

MENNYI IDŐ ÉS MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

  • Normál szállítás az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)
Budapestre leghamarabb: a rendelés leadását követő munkanapon.
Vidékre leghamarabb:a 12 óráig beérkezett rendelések a rendelés leadását követő munkanapon.  A 12 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követkő 2. munkanapon.
  • Expressz, aznapi, szállítás BUDAPESTRE - 3000 Ft/cím (kizárólag Budapesten elérhető, 9-17 óra között)

    A kiszállítás lehetősége függ készleteinktől és futáraink leterheltségétől. Rendelésed után jelezzük, hogy a szállítás megoldható-e még aznap. 

  •  Virág + csomag együttes rendelése esetén a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap.

  • Ajándékküldés külföldre:
2013-tól az EU minden országába szállítunk. A szállítási díj a távolságtól függően változik.
1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia – 2-3 nap – 5900 Ft/cím
2. Zóna: Németország, Csehország, BeNeLux országok, Olaszország – 5-7 nap – 12900 Ft / cím
3. Zóna: Nagy-Britannia, Észak-Írország, Franciaország, Spanyolország, Portugália, Írország – 6-8 nap – 15.500 Ft/cím
Külföldre csak alkoholmentes terméket áll módunkban szállítani. 

 
MEGADHATOM-E A ÓRÁRA PONTOSAN A SZÁLLÍTÁS IDŐPONTJÁT? A kiszállítás munkaidőben történik. Természetesen igyekszünk eleget tenni a pontos időpontra kért szállítási kéréseknek, de mivel futárjaink sok helyre, előre összeállított menetrend szerint szállítanak, ezt 100%-ra garantálni nem tudjuk. Az viszont biztos, hogy a szállítás az általad kért munkanapon történik.

 

MI TÖRTÉNIK, HA A CÍMZETT NINCS A SZÁLLÍTÁSI CÍMEN? A szállítási árban kétszeri próbálkozás van.Ha a címzett nincs a címen, futárunk felhívja és egyeztet vele a második kiszállításról, illetve ha munkahelyre küldesz leadja a recepción. Ha nem éri el a címzettett a csomag visszaszállításra kerül. Épp ezért nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb információt adj meg: telefonszám, hibás kapucsengő esetleg egy megbízható szomszéd neve.


KÜLDHETEM-E AZ AJÁNDÉKOT NÉV NÉLKÜL? Igen. A kísérőkártyára az kerül, amit ráírsz. Ha nem írod alá, a csomagról nem derül ki a feladó.

 

HOGY NÉZ KI A CSOMAGOLÁS? Pont, mint a fotókon. Exkluzív, környezetbarát natúr színű doboz, kézzel készült szatén bokréta masnival. Céges rendelésnél a kisebb csomagokat díszzacskóban is szállíthatjuk.

 
MI TÖRTÉNIK, HA NEM VAGYOK ELÉGEDETT? Ajándékainkért és szolgáltatásunk minőségért  100%-os Örömgaranciát vállalunk. Ha ajándékunk nem váltja be a hozzá fűzött reményeket és örömöd nem teljes jelezd felénk és segítünk!  Addig nem fogunk nyugodni, amíg meg nem találjuk a számodra legjobb megoldást.
 
 
TOVÁBBI GYAKORI KÉRDÉSEK:
 
AZ AJÁNDÉK-ELŐFIZETÉSEKRŐL:

És miért a Hónap Ajándéka? Honnan jött a név?

A Hónap Ajándéka egy olyan ajándékküldő szolgáltatás, mely a hagyományos ajándékcsomagokon kívül ajándék-előfizetéseket is kínál. Az ajándék-előfizetést úgy kell elképzelni, mint egy magazin előfizetést. Kiválasztasz egy ajándék klubot (pl. csoki, kávé, bor) és az általad meghatározott számú hónapra előfizetsz rá. Utána minden hónapban egy újabb ajándék  - a hónap bora, a hónap kávéja, stb. - érkezik annak, akit megajándékoztál.
 
Miért más az Ajándék-előfizetés, mint a hagyományos egyszeri ajándék?
Azért, mert nem csak egyszeri alkalommal, hanem havonta egyszer szerzel vele örömet. Az, aki kapja, minden hónapban újra átéli az új ajándék érkezésének izgalmát, újra mosolyt csalsz az arcára, és persze te is többször örülhetsz annak, hogy sikerült újra örömet szerezned neki.

Havonta újra és újra meg kell rendelnem az ajándékot?
Nem. Egyszer kiválasztod a klubot és az időtartamot, utána mi intézünk mindent.

De ugye, ha csak egy valamit rendelek, utána nem kapok folyamatosan újabb és újabb ajándékot, amit ki kell fizetnem?
Természetesen nem. Mindig csak annyi ajándékot küldünk, amennyit megrendelsz és visszaigazolunk.  Az ajándék klub egy lehetőség, de nem kötelező. Te határozod meg, hogy hányszor akarsz rendelni.

AZ AJÁNDÉKOKRÓL:
Milyen ajándékaitok vannak?
A kínálatot elsősorban a gasztronómiai termékek határozzák meg. A kínálat összeállításánál két fő szempont volt: a magas minőség és az egyediség. Ajándékba olyan dolgot jó adni, ami tényleg különleges. Így olyan dolgokat válogattunk össze, melyek boltban nem, vagy csak nagyon nehezen szerezhetők be. Különlegesek, de nem luxuscikkek, így bárki számára elérhetők.

Honnan szerzitek be az ajándékokat?
Legtöbb ajándékunk hazai kézműves termékek, illetve néhány külföldről érkezik. Szinte az össze termék kis manufaktúrákból, apró gazdaságokból származik.

Honnan tudjam, hogy tényleg jók az ajándékok?
Termékeinkre szakmailag elismert beszállítóink és szakértőink a garanciák. Minden ajándékfajtához olyan beszállítókat kerestünk, akik az adott területen kivívták már a szakma elismerését, annak szakértői és a minőség elkötelezett hívei. Így egyrészt biztosan csak a legjobb dolgokat kínálják nekünk, illetve a termékkínálat összeállításában is segítségünkre tudnak lenni. Ők adnak iránymutatást, hogy mit és miért érdemes választani. 
 

Vásárlóink mondták: Nagyon jó ötlet meglepetést küldeni, adni, és remélem, nagyon sikeres lesz a vállalkozásuk, és sok elégedett ügyféllel gyarapszanak a jövőben, akik között már bizton számíthatnak rám is. Szilvia

Valentin napi ajándék |  Céges nőnapi ajándék |  Anyák napi ajándék |  Ajándékküldés |  Virágküldés |  Céges ajándék |  Karácsonyi ajándék |  Magyaros ajándék |